.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امروز؛ ایران - اردن

دور چهارم از مرحله انتخابي مسابقات فوتبال انتخابي جام ملت‌هاي 2011 آسيا، امروز، يکشنبه، در حالي پيگيري مي شود که تيم ملي فوتبال ايران مي تواند با برتري مقابل اردن در شهر امان حضور خود در اين رقابت‌ها را قطعي کند.

تيم ملي فوتبال کشورمان به عنوان صدرنشين گروه 5 مسابقات انتخابي جام ملت‌هاي آسيا عصر فردا در غياب بازيکنان شاغل در ليگ‌هاي خارجي به مصاف اردن مي رود. غيبت جواد نکونام، مسعود شجاعي، جواد کاظميان و مهرزاد معدنچي در ديدار فردا قطعي است و تنها ايمان مبعلي و آندرانيک تيموريان فرصت همراهي تيم ملي را خواهند داشت.

«مي خواهيم کار اين تيم را در امان تمام کنيم و با کسب سه امتياز اين ديدار با خيالي آسوده خود را براي بازي با تايلند و سنگاپور آماده کنيم». اين آخرين اظهارنظر قطبي در مورد ديدار با اردن است، ديداري که برتري در آن به منزله قطعي شدن صعود به جام ملتها در فاصله 2 دور مانده به پايان مرحله انتخابي اين رقابت‌هاست.

تيم ملي فوتبال کشورمان براي قطعي شدن صعود خود به جام ملت‌هاي آسيا بايد فردا (يکشنبه) اردن را در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان شکست دهد و ديدارهاي پيش رو مقابل تايلند و سنگاپور را تشريفاتي کند. دستيابي به اين مهم آنهم در خانه اردن کار چندان آساني نيست. تيمي که تمام اميد خود براي راهيابي به مسابقات جام ملت‌هاي 2011 آسيا را در شکست ايران مي بيند با تمام وجود مقابل تيم قطبي صف آرايي مي کند و در اين راه از حمايت خيل تماشاگران خودي هم بهره خواهد برد.

درغياب نکونام، شجاعي و مهرزاد معدنچي که از مهره‌هاي اصلي تيم ملي در ديدارهاي اخير بوده‌اند، مي توان انتظار تغييراتي عمده در ترکيب اين تيم را در مصاف با اردن داشت. با توجه به آنچه در نيمه دوم ديدار دوستانه با مقدونيه رقم خورد مي توان پيش بيني کرد قطبي به نفراتي چون ايمان مبعلي و محمدرضا خلعتبري فرصت بازي بدهد تا جاي خالي لژيونرها احساس نشود.

برنامه ديدارهاي انتخابي جام ملتهاي 2011 آسيا به شرح زير است:

يکشنبه - 1/9/88

گروه 4
چين - لبنان، ساعت 15:35، ورزشگاه «اژدهاي زرد ژيانگ»

جدول رده بندي:
1- سوريه 10 امتياز، 2- چين 6 امتياز (يک بازي کمتر)، 3- ويتنام 4 امتياز، 4- لبنان بدون امتياز (يک بازي کمتر)

گروه 5
اردن - ايران، ساعت 19:30، ورزشگاه «ملک عبدالله» شهر امان

جدول رده بندي:
1- ايران 7 امتياز (يک بازي کمتر) ، 2- سنگاپور 6 امتياز، 3- تايلند 5 امتياز، 4- اردن يک امتياز (يک بازي کمتر)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.